Hasznos információk

0.0 Üzletpolitika:

0.1 Minőség:

0.2 Ár:
Mi a "sok kicsi sokra megy" elvet követjük, áraink garantáltan a legjobbak az országban és az Interneten is... győződjön meg róla Ön is!

0.3 Szakértelem:
Mivel évek óta ezzel foglalkozunk, értünk hozzá, jól ismerjük az általunk forgalmazott termékeket!
Ha bármi kérdése lesz, mi tudni fogjuk a választ, és mindig tudunk ajánlani valami megoldást!
A mi érdekünk is az, hogy Ön megtalálja azt amit keres!

0.4 Akciók:
Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártó cégekkel és képviseleteikkel, így olyan akciókat tudunk vásárlóinknak nyújtani, mint kevesen az országban!

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK:

Eladó adatai:

 

A megrendelések feladása a Web áruházban elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.profimunkaruha.hu webcímen, és e-mailen profimunkaruha@profimunkaruha.hu.
A telefonon leadott megrendeléseket nem minden esetben áll módunkban elfogadni.

Az áruházban vásárláshoz regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.
Telefonszám megadása kötelező, és ajánlott élő szám megadása az esetleges problémák gyors tisztázása érdekében!

A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről... A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Áraink magyar forintban értendőek és nettó egységárban valamint az Általános Forgalmi Adóval terhelt egységárak is fel vannak tüntetve. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

2. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:

- Webáruházunkban rendelését bármikor leadhatja, rendszerünk azt mindig rögzíti, ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejétől függetlenül.

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:

Napok: Nyitva tartás:
Hétfő 9-17
Kedd 9-17
Szerda 9-17
Csütörtök 9-17
Péntek 9-17
Szombat zárva
Vasárnap zárva


Ügyfélszolgálatunk az alábbi módokon érhető el:

Tel: +36 70/942 91 91
Skype: profimunkaruha
Email: profimunkaruha@profimunkaruha.hu

3. WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA:

3.1 Regisztráció:
A vásárlás véglegesítéséhez be kell regisztrálni az oldalra.

Ezt megteheti a Kosár/Pénztár ikon segítségével, vagy a főoldalon lévő „Fiók létrehozása” menüpontra kattintva. Viszonteladói regisztráció során Cégünk minden esetben megvizsgálja viszonteladói státuszra való jogosultságát, ami alapesetben 1-2 munkanapot is vehet igénybe (viszonteladói partnereink pl:munkaruha boltok, gazdaboltok, szerszámboltok, üzletkötők és olyan cégek akik ezen termékkörrel szeretnék kibővíteni termékpalettájukat végfelhasználók irányában)
A regisztráció során a * -gal jelölt mezők kitöltése szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS!

Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!
A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).
Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet, mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció érdekében.
A regisztráció elküldése után egy e-mailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérjük, őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg legkésőbb 1 órán belül, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

3.2 Adatok módosítása:
A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani.
Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor a "Belépés" dobozban megjelenik a "Fiókom" oldal, ahol szerkesztheti Saját adatait , a "Szállítási címet", „Jelszó változtatást” hajthat végre illetve visszanézheti/ellenőrizheti rendeléseit.
Továbbiakban meg tudja tekinteni kívánságlistáját, letöltéseit, hűségpontjait, garanciális igényeit. Hírlevelek megrendelheti, megtekintheti, esetlegesen le is mondhatja.

A szállítási cím alap esetben megegyezik a számlázási címmel, de itt Ön megadhat akár több különböző szállítási címet is, amelyek közül a rendelés során kiválaszthatja a megfelelőt.

3.3 Navigálás a webáruházban:

3.4 Kosár használata:
Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást.

Miután kiválasztotta megfelelő terméket a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba rakom" gomb előtt lévő számot írja át a kívánt mennyiségre, mielőtt berakja a terméket a kosárba.

Amikor egy terméket berak a kosárba akkor az oldal tetején megjelenő üzenet jelzi, hogy a termék vagy termékek virtuálisan belekerültek a kosárba. Ezt követően eldöntheti, hogy folytatja , vagy esetlegesen befejezi a vásárlást.

A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Jobb oldalt a "Kosár" gomb mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja a "Kosár megtekintése" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg illetve módosíthatja azt.

Kosár tartalmának módosítása:
- mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék egységára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" ikont.
- termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat mennyiség oszlopában található kis kuka ikon segítségével tudja eltávolítani.

3.5 Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Kosár/Kosár megtekintése" gomb).

Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Pénztár" linkre, így tovább léphet a rendelés feladásához.

A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik). Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a "Tovább" gombra.

Most válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. A szállítási módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Ha megvan akkor ismét a "Tovább" gombra kell kattintani.

A következő lépésben választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb fizetési módot és üzenetet küldhet a rendeléssel együtt. Ha megvan akkor ismét a "Tovább" gombra kell kattintani.

Itt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. Ha mindent megfelelőnek talált akkor kattintson a "Rendelés megerősítése" gombra.

Amennyiben minden rendben ment, akkor "Rendelését felvettük. Köszönjük, hogy minket választott és bizalmával megtisztelt" szöveg jelenik meg a képernyőn. Ebben az esetben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt.

A rendelés feldolgozásáról ön értesítést fog kapni e-mailben, vagy telefonon (alap helyzetben 30 percen belül, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok).

Rendelés ellenőrzése:
Rendelését bármikor ellenőrizheti, ha bejelentkezik a webáruházba és a "Bejelentkezés" dobozban (jobb felső sarok) rákattint a "Fiókom " menüpont alatt, és itt a "Rendeléstörténet" -nél láthatja az eddigi rendeléseit.

Termékek vételára:
A termékek fogyasztói ára (nem nettó ára) a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Rendelés lemondása:
Ön lemondhatja a rendelését az "ELÁLLÁS" pontban foglaltak alapján.

3.6 Rendeléssel kapcsolatos értesítések:
Amikor Ön elküldi rendelését, akkor annak állapota:

"Várakozik" - ez annyit jelent, hogy a rendszerbe bekerült a rendelés, de még munkatársaink nem dolgozták fel a rendelést. A rendelések feldolgozása folyamatos, alaphelyzetben kb. 30 perc múlva kapnia kell visszajelzést, de maximum 24 órán belül. (kivéve hétvége és ünnepnapok)

"Elfogadva" - amikor munkatársaink feldolgozzák az Ön rendelését küldeni fogunk e-mailben egy visszajelzést erről vagy felhívjuk telefonon. Ilyenkor megadjuk a várható szállítási határidőt is.

"Kiszállítva" - a kiszállítást követően kap értesítést arról, hogy a rendelése kiszállításra került, de erről telefonon is értesítjük a szállítás előtti napon.

"Törölve" - ha Ön kéri a rendelése törlését, akkor erről kapni fog emailben értesítést.

3.7 Rendelés teljesítése / fizetés:
A rendelésére küldött visszaigazolásban megadott szállítási határidőn belül Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket. Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fel fogjuk keresni Önt.
Kiszállítás előtt telefonon értesítjük a szállítás pontos napjáról!

3.8 Kuponkód felhasználása:
A megrendelés első lépésénél lehet megadni a kuponkódot a „Ha van kuponkódja, akkor kérjük, hogy írja be az alábbi mezőbe:” mezőbe.
- ide másolja be a kuponkódot (figyeljen, hogy pontosan írja be)
- ezután a beviteli mező mellett lévő „Küldés” gombra kattintva aktiválja a kuponkódját

Fontos:
- ha az Ön kuponkódja csak egyszeri felhasználásra szólt, akkor többször nem tudja érvényesíteni ezt a kuponkódot
- a kedvezmény a teljes bruttó összegből vonódik le, de a szállítási, és egyéb költségekre nem vonatkozik (azok a kedvezmény levonása után adódnak hozzá a fizetendő összeghez)

4. SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ:
Próbálunk minél nagyobb választékot kínálni a vásárlóinknak, hogy mindenki megtalálja a neki 100%-osan megfelelő terméket. A szállítás határideje függ a megrendelt terméktől, ill. attól, hogy az adott termékből van e raktáron.

Amennyiben a megrendelt termék van raktáron, 1-3 napon belül Önnél lehet!

Az web áruházban a termék leírásánál fel van tüntetve a várható szállítási határidő, ami általánosan 3-6 munkanap, ettől eltérő esetben a termék leírásánál jelezve lesz, hogy mi a várható szállítási határidő, illetve a rendelés feladása után e-mailben vagy telefonon max. 24 órán belül (alap esetben 30 perc) visszajelzünk erről.

5. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK / KÖLTSÉG:

Bruttó 63.500 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás az ország egész területére ingyenes.

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a csomag súlyának függvényében változik.

- Csomagküldés, utánvéttel - (Bruttó 63.500 Ft felett ingyenes) - 1.140 Ft-tól - 2.500 Ft-ig

Az utánvét összegét Ön a csomagot kézbesítő személynek fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.

Szállítási díjak a csomag súlyának megfelelően:

0-3kg:                  1.390.-

3-10kg:                1.490.-

10-20kg:              1.590.-

20-30kg:              1.890.-

30-40kg:              2.990.-

 

FONTOS!

A GLS Futárszolgálat munkatársai a csomagokat munkaidőben 8-17 óráig kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot! Sikertelen kiszállítás esetén telefonon felkeresik Önt.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!

A GLS Futárszolgálat a csomag sértetlenségéért felel, az áru esetleges (nem szállításból származó) hibája miatt kérem vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

6. FIZETÉSI MÓDOK:
- Készpénz, utánvét:
Fizetés az áru átvételekor készpénzben. Ön az áru átvétele után a szállítónak fizeti ki az áru ellenértékét.

- Banki átutalás:
Csak az áru átvétele előtt lehetséges, ebben az esetben előkészítő számlát küldünk Önnek e-mailben, ami alapján át tudja utalni az összeget. Amint megérkezett az összeg a számlánkra, kiszállítjuk a megrendelt árut.

Kivételt képeznek ezek alól Viszonteladói partnereink és azok akikkel külön megállapodást kötöttünk.

7. GARANCIA:
Az általunk értékesített lábbelikre és ruházati termékekre a vásárlás napjától számított 6 hónap rendeltetés szerű használat mellett.

Kivétel az ARTRA, LEMAITRE, PUMA termékek, amelyekre 1 év garanciát vállalunk.

Az általunk értékesített szerszámgépekre típustól függ a garancia-jótállás ideje, mely külön fel lesz tüntetve az adott terméknél.

A garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük a garanciajeggyel együtt címünkre (Kelemen Profi Kft 3300 Eger, Koháry István. út 17.) visszajuttatni.

A garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket a számlával vagy garanciajeggyel együtt, megtisztított állapotban küldi vissza részünkre.

A garancia igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokért.

Amennyiben bármilyen problémája adódna termékeinkkel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Minden esetet igyekszünk maximálisan a vevő érdekeit szem előtt tartva megoldani.

A garanciális problémával visszajuttatott terméket bevizsgáljuk, ha nem javítható az adott termék és gyártási hiba állapítható meg, akkor a terméket cseréljük. Amennyiben javítható akkor azt a lehető legrövidebb időn belül javítatjuk. Garanciában javított illetve cserélt terméket a Megrendelő által kért címre díjmentesen mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére természetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba valamely olyan okból keletkezett, melyre garanciális igény nem érvényesíthető (lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a Megrendelőt terheli. Ebben az esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható költségekről tájékoztatjuk. Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket visszajuttatjuk, melyek költsége a Megrendelőt terheli.

A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben , illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

8. ELÁLLÁS:
A Vásárlónak jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen.

A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 30 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím: 3300, Eger, Koháry István út 17.
Email cím: profimunkaruha@profimunkaruha.hu


Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le.

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 30. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 30 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket Kelemen Profi Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 30 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai -okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]

Jótállás:
A profimunkaruha.hu webáruház forgalmaz az 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikket.

Az általunk értékesített lábbelikre és ruházati termékekre a vásárlás napjától számított 6 hónap, kivétel az ARTRA illetve a LEMAITRE termékek, amelyekre 1 év garanciát vállalunk. Az általunk értékesített szerszámgépekre típustól függ a garancia-jótállás ideje, mely külön fel lesz tüntetve az adott terméknél.

Garanciális igényét az alábbi címen érvényesítheti:
Név: Kelemen Profi Kft.
Cím: 3300, Eger, Koháry István út 17.
Email: profimunkaruha@profimunkaruha.hu

- A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Neve: Heves Megyei Békéltető Testület
Székhelye: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu

- A fogyasztó fordulhat lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is. A békéltető testületek mindenkor aktuális székhelyeit, telefonos elérhetőségeit, internetes elérhetőségeit és levelezési címeit az alábbi linken találja meg:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

- Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: 3300, Eger, Koháry István út 17.
Telefonszám: +36 70/942 91 91
Email cím: profimunkaruha@profimunkaruha.hu

- Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

A Profimunkaruha.hu webráruház kártérítést követelhet az elállás után, amennyiben a termék nem rendeltetésszerű használata miatti meghibásodás, károsodás illetve értékcsökkenés állapítható meg.

9. ADATVÉDELEM:
A Profimunkaruha – Webáruház kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok (így az 1992. évi LXIII. törvény ) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes adatot véd és titkosan kezel. A megrendelőlapon megadott személyes adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki.

Bármilyen kérdése, problémája lenne kérem forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, biztosan tudunk Önnek segíteni!

Jó vásárlást kívánunk Önnek!
Profimunkaruha Webáruház
A teljes Adatvédelmi Tájékoztatót letöltheti ide kattintva!
Az Általános Szerződési Feltételeket letöltheti egyben ide kattintva!